quote:
valt ook wel meequote:Op zondag 8 juli 2018 19:19 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Hier wel, op andere plekken gonst en bruist het vast.
Lekker aan de koffie in de achtertuin en -toch- even kunnen SC-en is natuurlijk wel ideaal.quote:
Zit nu weer lekker achter de bar, effe nietsquote:Op zondag 8 juli 2018 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker aan de koffie in de achtertuin en -toch- even kunnen SC-en is natuurlijk wel ideaal.
Denk dat veel mensen dan hun Fok! achter zich laten![]()
Ik heb hier alles gevoederd, de keuken strak en zelf koffie. Ideaal.quote:Op zondag 8 juli 2018 19:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit nu weer lekker achter de bar, effe niets
Ga zo even alles voeren en water gevenquote:Op zondag 8 juli 2018 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier alles gevoederd, de keuken strak en zelf koffie. Ideaal.
En buiten valt de afkoeling nog mee.
Krijg ik ook water dan?quote:Op zondag 8 juli 2018 19:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga zo even alles voeren en water geven
Douchen is toch heerlijk, straks voor ik het bed in ga effe gewoon afspoelenquote:Op zondag 8 juli 2018 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Krijg ik ook water dan?
(te lui om te gaan douchen)
quote:Op zondag 8 juli 2018 19:26 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Denk je? Ik vind het er best bruisend hoor.
Eerst nog even de eenhoorn opnieuw opblazen en de tuin watergevenquote:Op zondag 8 juli 2018 19:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Douchen is toch heerlijk, straks voor ik het bed in ga effe gewoon afspoelen
Dat klinkt wel heel bizar hahahahaquote:Op zondag 8 juli 2018 19:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eerst nog even de eenhoorn opnieuw opblazen en de tuin watergeven
Thnx Koenquote:
Wil jij ook je eenhoorn opgeblazen hebben dan?quote:Op zondag 8 juli 2018 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel bizar hahahaha
Nee vanmiddag al een hamburger opgeblazenquote:Op zondag 8 juli 2018 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wil jij ook je eenhoorn opgeblazen hebben dan?
Ook coolquote:Op zondag 8 juli 2018 19:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee vanmiddag al een hamburger opgeblazen
Size does matter, in dat soort gevallenquote:Op zondag 8 juli 2018 19:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ding was 1.18 cm in diameter, wel grappig
dat is ook leuk, heb gister voor mijn dochter een unicorn onesie gekocht, hahaha die kon ik zelfs nog aanquote:Op zondag 8 juli 2018 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Size does matter, in dat soort gevallen![]()
Die eenhoorn is ook zo groot dat een volwassene em om kan doen als zwemband
Furryquote:Op zondag 8 juli 2018 19:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
dat is ook leuk, heb gister voor mijn dochter een unicorn onesie gekocht, hahaha die kon ik zelfs nog aan
Ja kon er wel heel hard om lachen, had er zo'n 50's jurkje onder, hahaha had ineens een dikke kont in dat pakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al een euh... pakkende MIquote:Op zondag 8 juli 2018 20:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kon er wel heel hard om lachen, had er zo'n 50's jurkje onder, hahaha had ineens een dikke kont in dat pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |